Kurumun gecikmiş alacaklarını hızlandırır, vadesi gelmiş tahsilatları toplama süreçlerini yönetir. Hızlı Tahsilat Sistemi
Tahsilat Yönetimi nedir?
B2B, Business to Business teriminin baş harflerinden meydana geliyor ve bir işletmeden diğer işletmeye yönelik gerçekleştirilen ticari faaliyetlerini ifade ediyor. Ülkemizde işletmeler, tedarikçiler, bayiler ve müşteriler B2B yazılımları kullanarak iş süreçlerini anlık olarak takip ediyor ve etkin bir şekilde yönetebiliyor.
Alacak Hızlandırma
Hantal ve manuel işlemler ve kâr kaybına yol açan insan hatalarından kaynaklanan zaman kaybını sonlandırır.
ERP Entegrasyonu
Tam ve hazır ERP entegrasyonu ile cari, fatura ve tahsilat işlemleriniz, ek bir veri girişine ihtiyaç olmadan otomatik aktarılır.
Alacak Kurtarma
Satışları neticesinde oluşan, alacakları, ödeme vadelerini, ödeme şekillerini, borçları tek ekrandan kolayca yönetin. Vadesi gelen ödemeler için anlık uyarılar gönderir.
Yapay Zeka Analiz
Tahsilat operasyonunun tüm bileşenlerinin tahsilat oranı ve performans değerlendirmelerini yapabilir, tahsilat performansına bağlı dinamik sistem oluşturabilirsiniz.
Tahsilat Yönetimi neler yapabilir?
Finmaks Tahsilat Yönetimi süreçlerine dair çözümüdür. İşletmelerin Tahsilat süreçlerinin etkin bir şekilde yönetimini sağlayarak, zamanında tahsilatlarınızı arttırır. Tahsilat departmanlarına sahip işletmelerin, tahsilatlarında yönetim hiyerarşisini yaratarak, sürecin takibini kolaylaştırır. Finansal riskleri azaltır. Nakit akışı güvence altına alır. Finansal performansı iyileştirir.
Doğru Tahsilat Seçimi
Hızlı alacak ihtimali olan müşterilerimizi seçmeye ve öncelik belirlemek için stratejiler sunar. Müşterilerin tahsilat stratejisine göre değerlendirir ve önceliklendirir.
Maliyetleri Sonlandırır
Müşteri ödeme davranışlarının analizleri, kredi ve borç raporlarının otomatik oluşturur. Tahsil edilemeyen alacaklar sebebiyle oluşan giderlerinizde iyileşme sağlar.
Süreç Yönetimi
Faturalarınızı, geçmiş ödemelerinizi, ödeme sözlerini, anlaşmazlık durumlarınızı, müşteri iletişim bilgilerini belgeleme, ihtar prosedürü ve ihtar yineleme süreçlerini yönetebilirsiniz.
Yönetici Değerlendirmeleri
Tahsilat yöneticileriniz sorumlu olduğu tüm tahsilat gruplarının iş listesi istatistiklerini görüntüleyebilir, stratejiler oluşturabilir, onlarca olasılık ile yaşlandırma yapabilir.
Tek Ekran
Alacaklılarınız ile tüm resmi yazışmalarınızı tek bir ekran üzerinden takip edebilirsiniz. Müşteri iletişimini doğrudan otomatik mailler ile sağlayabilir, memnuniyeti artırabilirsiniz.
Operasyonel Verimlilik
Müşteri ve faturalarınız özelinde işlemleri takip ile gereksiz tekrarların önüne geçecektir. Zaman damgası ile kullanıcıların ne zaman ne yaptığını gösterebilir.
Mükemmel Finans
Finans Yönetimi hiçbir zaman bu kadar iyi olmadı
Cari Takip, Stok, Fatura Tahsilat-Ödeme Yönetimi ve Nakit Yönetimi çözümleri ile tam uyumlu Cari Hesap Yönetimi de diğer Finans 360° modül ürünleri, Finmaks Açık Bankacılık modülü kullanan müşterileri için ücretsiz.
Cari Yönetimi
Fatura Takibi
Nakit Yönetim
Yöneticiler Finmaks’ı anlatıyor.
Ne dediler?
Finansa dair herşeyin anlık tek yerden görüntülenebileceği, verilerin işlenebileceği, raporların üretilebileceği, gelecek tahminlerinin görülebileceği, hatırlatmalar, öneriler içeren yapay zeka tabanlı yeni bir finansal raporlama ürünüdür. Karar alma süreçlerini kolaylaştırır ve finansal durumunu 360 derece analiz eder.
Yıllardır finans departmanımız için kullandığımız onlarca ürünü tek bir üründe kullanma tecrübesi bizi çok şaşırttı. Ürün, satış-alış, pazarlama, tahsilat, ödeme ve banka modüllerinin birbirleri ile etkileşimleri hiç tahmin etmediğimiz eksikliklerimizi bize gösterdi.
Semih Akar
CIO
Fatura kesmek ve onay süreçlerine dahil etmek bize çok zaman kazandırıyor. Hiç bir bilgi kaybolmuyor. Aradığımızı kolayca bulabiliyoruz. Ayrıca fatura hazırlamak çok kolay.
Buket Sonok
Finans Yöneticisi
Otomatik bildirimler hem tahsilat başarı yüzdemizi artırdı, hem de farkındalığımız arttı. Carilerimize oluşturduğumuz portal ile tüm mutabakat sürecimiz zahmetsizce tamamlanıyor.