Skip links

Hızlı Tahsilat Sistemi

Kurumun gecikmiş alacaklarını hızlandırır, vadesi gelmiş tahsilatları toplama süreçlerini yönetir.

İnceleyin

Tahsilat Yönetimi nedir?

B2B, Business to Business teriminin baş harflerinden meydana geliyor ve bir işletmeden diğer işletmeye yönelik gerçekleştirilen ticari faaliyetlerini ifade ediyor. Ülkemizde işletmeler, tedarikçiler, bayiler ve müşteriler B2B yazılımları kullanarak iş süreçlerini anlık olarak takip ediyor ve etkin bir şekilde yönetebiliyor.

Alacak Hızlandırma

Hantal ve manuel işlemler ve kâr kaybına yol açan insan hatalarından kaynaklanan zaman kaybını sonlandırır.

ERP Entegrasyonu

Tam ve hazır ERP entegrasyonu ile cari, fatura ve tahsilat işlemleriniz, ek bir veri girişine ihtiyaç olmadan otomatik aktarılır.

Alacak Kurtarma

Satışları neticesinde oluşan, alacakları, ödeme vadelerini, ödeme şekillerini, borçları tek ekrandan kolayca yönetin. Vadesi gelen ödemeler için anlık uyarılar gönderir.

Yapay Zeka Analiz

Tahsilat operasyonunun tüm bileşenlerinin tahsilat oranı ve performans değerlendirmelerini yapabilir, tahsilat performansına bağlı dinamik sistem oluşturabilirsiniz.

Tahsilat Yönetimi neler yapabilir?

Finmaks Tahsilat Yönetimi süreçlerine dair çözümüdür. İşletmelerin Tahsilat süreçlerinin etkin bir şekilde yönetimini sağlayarak, zamanında tahsilatlarınızı arttırır. Tahsilat departmanlarına sahip işletmelerin, tahsilatlarında yönetim hiyerarşisini yaratarak, sürecin takibini kolaylaştırır. Finansal riskleri azaltır. Nakit akışı güvence altına alır. Finansal performansı iyileştirir.

Doğru Tahsilat Seçimi

Hızlı alacak ihtimali olan müşterilerimizi seçmeye ve öncelik belirlemek için stratejiler sunar. Müşterilerin tahsilat stratejisine göre değerlendirir ve önceliklendirir.

Maliyetleri Sonlandırır

Müşteri ödeme davranışlarının analizleri, kredi ve borç raporlarının otomatik oluşturur. Tahsil edilemeyen alacaklar sebebiyle oluşan giderlerinizde iyileşme sağlar.

Süreç Yönetimi

Faturalarınızı, geçmiş ödemelerinizi, ödeme sözlerini, anlaşmazlık durumlarınızı, müşteri iletişim bilgilerini belgeleme, ihtar prosedürü ve ihtar yineleme süreçlerini yönetebilirsiniz.

Yönetici Değerlendirmeleri

Tahsilat yöneticileriniz sorumlu olduğu tüm tahsilat gruplarının iş listesi istatistiklerini görüntüleyebilir, stratejiler oluşturabilir, onlarca olasılık ile yaşlandırma yapabilir.

Tek Ekran

Alacaklılarınız ile tüm resmi yazışmalarınızı tek bir ekran üzerinden takip edebilirsiniz. Müşteri iletişimini doğrudan otomatik mailler ile sağlayabilir, memnuniyeti artırabilirsiniz.

Operasyonel Verimlilik

Müşteri ve faturalarınız özelinde işlemleri takip ile gereksiz tekrarların önüne geçecektir. Zaman damgası ile kullanıcıların ne zaman ne yaptığını gösterebilir.

Mükemmel Finans

Finans Yönetimi hiçbir zaman bu kadar iyi olmadı

Cari Takip, Stok, Fatura Tahsilat-Ödeme Yönetimi ve Nakit Yönetimi çözümleri ile tam uyumlu Cari Hesap Yönetimi de diğer Finans 360° modül ürünleri, Finmaks Açık Bankacılık modülü kullanan müşterileri için ücretsiz.

Cari Yönetimi

Müşteri ve tedarikçilerinizi kaydedin, analiz edin, kolayca yönetin. Ortak ekranda mutabakat sağlayın, hızlı tahsilat alın.
Daha fazla bilgi

Fatura Takibi

Finmaks ile fatura hazırlamak, şablonlar oluşturmak, onaylamak, göndermek, iptal etmek çok kolay.
Daha fazla bilgi

Nakit Yönetim

Nakit girişlerini hızlandırmak ya da nakit çıkışlarını yavaşlatmak ve nakdi en verimli şekilde değerlendirmektir.
Daha fazla bilgi

Yöneticiler Finmaks’ı anlatıyor.

Ne dediler?

Finansa dair herşeyin anlık tek yerden görüntülenebileceği, verilerin işlenebileceği, raporların üretilebileceği, gelecek tahminlerinin görülebileceği, hatırlatmalar, öneriler içeren yapay zeka tabanlı yeni bir finansal raporlama ürünüdür. Karar alma süreçlerini kolaylaştırır ve finansal durumunu 360 derece analiz eder.

Dijital Finans Yönetiminizi

birlikte kuralım.

Ücretsiz Deneyin