Bayi ve müşterilerinizin ürün, stok, sipariş ve tahsilatlarınızı tek bir platform üzerinden birlikte yönetin. B2B faaliyetlerinde paydaş olan işletmelerde merkez firma ile müşteri ve bayiler ortak bir platformda buluşabilir. B2B Yönetimi
B2B nedir?
B2B, Business to Business teriminin baş harflerinden meydana geliyor ve bir işletmeden diğer işletmeye yönelik gerçekleştirilen ticari faaliyetlerini ifade ediyor. Ülkemizde işletmeler, tedarikçiler, bayiler ve müşteriler B2B yazılımları kullanarak iş süreçlerini anlık olarak takip ediyor ve etkin bir şekilde yönetebiliyor.
Teklif Yönetimi
Müşteriler aynı platformda, ürün fiyat ve stokları görebilir, karşılıklı görüşmeye gerek duymadan eş zamanlı teklif verebilirler.
Sanal POS Altyapısı
Banka ve ödeme şirketlerine entegre olabileceğiniz hazır altyapı ile saniyeler içerisinde bayi ve müşterilerinizden kart tahsilatı yapabilirsiniz.
Şeffaf Ticaret
Müşteri sipariş oluştururken, limit ve risklerini, ekstrelerini faturalarını, banka transferlerini, ödemelerinin durumunu görebilir,
Raporlama Özelliği
Cari hesap ekstresi, sipariş durum ve tahsilat raporları veya ihtiyaca özel rapor oluşturma ile istenen bilgilere ve hazır dökümlere ulaşılabiliyor.
B2B neler yapabilir?
Bayi ve müşteriler, anlık stok miktarı, cari hesap ekstresi, siparişinin durumu ve geçmişi görüntülenebiliyor. Kademeli onay mekanizması ile yürütülen sipariş süreçlerinde, cari hesabın riski de anlık olarak incelenebiliyor. İade ve numune girişi yapılabilmesinin yanı sıra, internet üzerinden sipariş sisteminde de işlem yapmak ve rapor almak mümkün oluyor. Bayiler de bütün bu bilgileri kendi sayfalarında görüp takip edebiliyor. Siparişin ödemesinin de sistem üzerinde yapılmasını sağlayan B2B, böylece siparişleri uçtan uca yönetiyor. Sipariş onaylama esnasında risk ve DBS limit kontrollerinin yapılabilmesine ve onay sisteminin işletilebilmesine imkan sunuyor.
Bayi/Müşteri Platformu
Ortak platform ile ürün siparişi, sipariş yönetimi, fatura ve ödeme gibi birçok işlem karşılıklı görüşmeye gerek duymadan eş zamanlı olarak yapılabiliyor. Şeffaf ve verimli ticaret özelliği sunuyor.
Canlı Stok
Stok miktarlarının anlık görülebilmesi sayesinde, müşteriler stokta olan ürünlere yönlendirilebiliyor. Belirlenen ürünlere ya da ürün gruplarına “Stokta Var/Yok”, “Kritik Stok” gibi bilgilerinin atanabilmesini sağlıyor.
Banka Entegrasyonları
Müşteri DBS limitlerinin bankalardan otomatik alınması ile birlikte müşterilerin kendi limitlerini takip edebilmesini sağlıyor. Gelen EFT ya da Havale ile yapılan sipariş ödemelerini otomatik onaylayabiliyor.
Sanal POS Özelliği
Siparişin ödemesini sistem üzerinden anında yapabiliyor. Banka ve ödeme şirketlerinin ödeme sistemleriyle entegre çalışan uygulama ile EFT, DBS, Açık Hesap Ödeme yöntemleriyle de sipariş verebiliyor.
Hızlı Sipariş
Onay süreçleri sayesinde bayilerden gelen siparişler kontrol altında tutulabiliyor. Risk, DBS limitlerine takılan veya EFT/Havale ya da açık hesap çalışan müşterilerinizin siparişleri onay kontrolünden geçirilebiliyor.
Esnek Raporlama
Cari hesap ekstresi, sipariş durum ve tahsilat raporları gibi birçok rapor sayesinde, istenen bilgilere ve hazır dökümlere kolayca ulaşılabiliyor. İhtiyaca özel raporlar kolayca oluşturulup, bayilerle de paylaşılabiliyor.
Mükemmel Finans
Finans Yönetimi hiçbir zaman bu kadar iyi olmadı
Cari Takip, Stok, Fatura Tahsilat-Ödeme Yönetimi ve Nakit Yönetimi çözümleri ile tam uyumlu Cari Hesap Yönetimi de diğer Finans 360° modül ürünleri, Finmaks Açık Bankacılık modülü kullanan müşterileri için ücretsiz.
Cari Yönetimi
Fatura Takibi
Tahsilat Yönetim
Yöneticiler Finmaks’ı anlatıyor.
Ne dediler?
Finansa dair herşeyin anlık tek yerden görüntülenebileceği, verilerin işlenebileceği, raporların üretilebileceği, gelecek tahminlerinin görülebileceği, hatırlatmalar, öneriler içeren yapay zeka tabanlı yeni bir finansal raporlama ürünüdür. Karar alma süreçlerini kolaylaştırır ve finansal durumunu 360 derece analiz eder.
Yıllardır finans departmanımız için kullandığımız onlarca ürünü tek bir üründe kullanma tecrübesi bizi çok şaşırttı. Ürün, satış-alış, pazarlama, tahsilat, ödeme ve banka modüllerinin birbirleri ile etkileşimleri hiç tahmin etmediğimiz eksikliklerimizi bize gösterdi.
Semih Akar
CIO
Fatura kesmek ve onay süreçlerine dahil etmek bize çok zaman kazandırıyor. Hiç bir bilgi kaybolmuyor. Aradığımızı kolayca bulabiliyoruz. Ayrıca fatura hazırlamak çok kolay.
Buket Sonok
Finans Yöneticisi
Otomatik bildirimler hem tahsilat başarı yüzdemizi artırdı, hem de farkındalığımız arttı. Carilerimize oluşturduğumuz portal ile tüm mutabakat sürecimiz zahmetsizce tamamlanıyor.