Skip links

Yapay Zeka Gelir-Gider Takibi

Şirketinizin tüm gelir ve gider kayıtlarını kolayca takip edin, anlık finansal durumunuz kontrolünüzden kaçmasın. İşinize dair tüm finansal bilgilere tek ekrandan ulaşın.

Özellikleri İnceleyin
Cari Hesap Takibi nedir?

İşletmenizin nakit para giriş çıkışlarını, çalışanların harcamalarını, kasa ve banka hareketlerini kolayca takip edebilirsiniz. Güncel gelir gider durumunu kontrol ederek ödemelerinizi planlayabilirsiniz.

Banka ve Kasa Yönetimi

İşletmenizde tanımladığınız kasa/banka hesabınızda gerçekleşen para giriş-çıkış hareketlerini her yerden görüntüleyin.

Nakit Yönetim

Gerçekleşen satışlarınızı, banka ve kasa hareketlerinizi ve tüm giderlerinizi anlık takip ederek nakit yönetimini takip edebilirsiniz.

Anında Erişim

Ofis dışında olduğunuz zamanlarda da gelir gider takibi yapabilirsiniz. Tablet, laptop ya da masaüstü bilgisayardan internete bağlanarak kontrollerinizi sağlayabilirsiniz.

Analiz ve Raporlama

İşletmenizin finansal durum özetini görselleştirdiğimiz grafiklerle hızlıca değerlendirin ve işletmenizi daha iyi yönetin.

Gelir-Gider Takibi ile neler yapabilir?

Yapay Zeka özellikleri ile donatılmış Gelir-Gider Yönetimi, periyodik giderlerinizdeki farklılıkları bildirir, detaylar arasında kaybolan giderlerinizin nedenini araştırır. Dönemsel analizler yapar, gelir ve giderlerinizi proje bazında gruplama yapar. Gelir-gider takibini yapmakla kalmaz, işletmenizin finansal sağlığını korumak ve kazancınızı artırmak için raporlama da yapabilirsiniz. Bu sayede gelir ve gider tablonuzu çok daha somut bir şekilde görebilir, giderlerinizi kategorize ederek en çok hangi alanlarda harcama yaptığınızı görebilir, buna göre de stratejinizi belirleyebilirsiniz.

Gelir-gider takibini düzenli bir şekilde yapmamanız halinde işletmenizin finansal grafiğinde düşüş görülmesi mümkün olabilir. Her bir nakit akışını tek tek takip etmek manuel olarak yapıldığı takdirde çok fazla hataya sebep olur.

Gider Takibi

Nereye ne zaman ne kadar ödeme yapılacak, tüm giderlerinizi internet bağlantınız olan her yerden kolayca görüntüleyin.

Gelir Analizi

Yapılan satışları, vadesi yaklaşan ve tamamlanan tahsilatları sisteme kolayca ekleyin, dilediğiniz her yerden güncel durumunuzu takip edin.

Masraf Yönetimi

Çalışanlarınızın yaptığı satışlar yanında şirket adına yaptığı harcamaları sisteme girmesini sağlayın, yapılan harcamaların ödeme durumlarını takip edin.

Banka Hesap Mutabakatı

Online Banka Entegrasyonu sayesinde kaydedilmiş giderleri, banka hareketi ile eşleştirir.

Personel Giderleri

Maaş, prim ve avans gibi tüm personel giderlerini takip edin, maaşları otomatik tekrarlatarak veri giriş yükünüzü hafifletin.

Vergi ve SGK Takibi

Firmanıza ait muhtasar, stopaj, gelir vergisi, damga pulu, kurumlar vergisi gibi dönemsel vergi giderlerinizi veya ödediğiniz SGK primlerini kaydedin.

Eksiksiz Finans

Finans Yönetimi hiçbir zaman bu kadar iyi olmadı

Cari Takip, Stok, Fatura Tahsilat-Ödeme Yönetimi ve Nakit Yönetimi çözümleri ile tam uyumlu Cari Hesap Yönetimi de diğer Finans 360° modül ürünleri, Finmaks Açık Bankacılık modülü kullanan müşterileri için ücretsiz.

Ücretsiz Deneyin
Yöneticiler Finmaks’ı anlatıyor.

Ne dediler?

Finansa dair herşeyin anlık tek yerden görüntülenebileceği, verilerin işlenebileceği, raporların üretilebileceği, gelecek tahminlerinin görülebileceği, hatırlatmalar, öneriler içeren yapay zeka tabanlı yeni bir finansal raporlama ürünüdür. Karar alma süreçlerini kolaylaştırır ve finansal durumunu 360 derece analiz eder.

Dijital Finans Yönetiminizi

birlikte kuralım.

Ücretsiz Deneyin